Jag blev faster igen i torsdags!

Jag måste bara berätta för er som inte vet att jag har blivit faster igen!!!

I torsdags morse vid 4-tiden så föddes en liten pojke (lutar lite år Isak) åt min bror Tomas av hans fru Vicki. Han var en liten krabat på 3330g och 50cm lång. En liten Nilsson :-)

Så på eftermiddagen begav sig jag och barnen ut till BB i Mölndal för att hälsa på det lilla underverket! Och vad söööööt han var!!! Och ganska lik sin närmaste lilla kusin Moa vilket inte är så konstigt då båda är ganska lika sina pappor. :-)

På väg till BB kom jag dock på att jag glömt kameran hemma! Mamma hade dock med sin som jag tog endel kort med, men väl hemma kom hon på att hennes kamerasladd kanske finns hemma hos oss, så inga bilder har jag än, men så fort det kommer ska jag lägga upp på bloggen så att alla kan få se det söta lilla barnet!

Kommentarer
Postat av: Eskilanette

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2010-05-24 @ 07:44:37
URL: http://eskilanette.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0