Några av årets julkort (och ett födelsedagskort)

I år ville jag gärna göra egna julkort, men för att spara lite tid så har barnen (inte Elias dock...) fått måla motiven. De har målat med utspädda distresser och tyckte det var jätteskoj! Hann knappt stämpla upp nytt åt dem!
Nu när alla har fått sina kort så tänkte jag visa de som jag kommit ihåg att scanna in... :-)

40192-76
Det här kortet fick Niklas när han fyllde år i november. Det är väldigt inspirerat av min stora idol Muhren. Motivet har Maja målat.
40192-75
Det här kortet fick mormor och morfar och Maja har målat motivet och bestämt att text och snöflingor ska vara där.
40192-74
Det här är det första motivet som Maja målade och som gav mig idén om årets julkort. Visst är det vackert! Farmor och farfar fick detta kort.
40192-73
Lucas har målat de här motiven och det blev ett julkort i lite otraditionella färger som hans familj i Alingsås fick.
40192-72
Även detta kort har Lucas målat motivet på och bestämt vilka stämplar som skulle vara med. Familjen Nilsson Jr fick äran att få detta kort.
40192-71
Lucas första målade motiv som blev ett kort till familjen Åkebrand.

Visst har vi duktiga barn! Jag är så imponerad av deras kreativitet och hur duktiga de är på att måla! Och skoj har de haft också! (och jag med...) :-)

Kommentarer
Postat av: Katarina K

Åh, vilka fina julkort!!! Så smart att låta barnen måla motiven, det ska jag göra nästa år!

2007-01-21 @ 10:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0