Maja pysslar

Maja brukar komma ibland och säga att hon vill pyssla. Då sätter hon sig vid mitt skrivbord och vill göra kort. :D
Här kommer de två senaste alstren hon tillverkat, nästan helt och hållet på egen hand!

image332
Kortet föreställer Ville, Maja och Lovis (kusinkompisarna) och ovanför har hon "skrivit" lite. :D

Här kommer det andra som hon gjorde igår tror jag det var:
image333
Hon har gjort allt utom att limma, välja blommor och måla motivet (för det gjorde mamma), men annars har hon valt allt som ska vara med på samt chalkat alla kanter helt själv! :D

Visst har hon lite talang! :D Och då är hon bara drygt 3,5 år gammal! Ska bli skoj att se vad detta utvecklas till!

Kommentarer
Postat av: Lena

Vad kul att de vill vara med och pyssla! Mina tonåringar är inte så intresserade.... Syrrans 4 åring är heltokig i att scrappa och älskar att åka till Viktoria i pysselaffären Papper&sånt. Varje gång jag kommer dit så frågar han om jag inte har något pyssel med till dom. Brukar samla på mig lite pappers spill och stämpelmotiv som de får. Ha en bra dag nu sticker jag på Gothia cup nästan en hel vecka!

2007-07-14 @ 12:20:18
URL: http://lenalandis.blogg.se
Postat av: krumeluran

wow!
Vilket tålamod du måste ha :) Jag får nästan nervfel när min son 4.5 vill pyssla, men det kan ju bero på att han oftast pysslar även utanför bordet, typ på väggar golv och liknande :)
jättehärliga alster i din blogg, hit kommer jag gärna igen
Katarina

2007-07-22 @ 21:02:22
URL: http://krumelurans.blogg.se
Postat av: Eivindkjersti

Sehr schon, gut gemacht

2010-04-26 @ 11:25:15
URL: http://eivindkjersti.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0