Både gott och ont...

Var hos barnmorskan igår och besöket gick bara bra, har endast gått upp 2kg än så länge (barnmorskan och jag har en liten deal att jag helst inte ska gå upp något, har ju tyvärr lite att ta av istället...) YAY! Hon tyckte jag var sååå duktig! Very Happy Fick lyssna på hjärtljuden och mäta och ta blodprov, hade bra blodvärden och bra blodtryck, så det känns bra. Smile

Vi pratade också om min foglossning och hon har bokat in mig hos en av deras läkare på onsdag nästa vecka, så förhoppningsvis kan jag bli sjukskriven! Både BM och jag tycker att det skulle behövas. Smile

Så till det onda då... igår kväll började jag få tandvärk... det var lite bättre imorse och på förmiddagen, men sedan har det bara blivit värre, har haft problem på samma ställe förut men det har liksom gått över, men den här gången är det mycket värre, så nu har jag bokat in tid hos tandläkaren imorgon em. Usch, där kommer många scrappengar gå till spillo... Sad

Har nyss lagt Elias, Maja ska få titta färdigt på "I like to move it, move it" som hon kallar den (=Madagaskar) sen blir det sängen för henne också. Niklas är och tränar ikväll, så jag ska nog ta och montera färdigt mina nya Magnoliastämplar som kom idag (YAY!) och sedan kanske stämpla och måla lite. Måste iallafall göra något som får bort tankarna från tandvärken... som känns trots att jag tagit Panodil... Evil or Very Mad Jag hatar att ha ont!

Får se om jag orkar blogga lite nya alster sen med... Smile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0