Har inte blivit så mycket...

...skapat de senaste dagarna. Har varit alldeles för trött och haft alldeles för ont i bäckenet. Men här kommer iallafall några "gamla" alster som jag varit tvungen att hålla på lite:

Först 2st LOs som jag gjort till Scraputmaningen:

Den första är en ScrapJack av en LO av Carina
image295

Den andra visas idag och är på temat "Bilder med action"
image296

Sedan kommer ett kort jag gjort till gårdagens CardJacked hos Kort i Fokus:
image297

Och igår så kom ÄNTLIGEN mitt efterlängtade Studio-alfabete!!! (som självklart hade fastnat i tullen...) Så det enda "pyssel" jag gjorde igårkväll var att sätta på foam på alla diesen och sätta in dem i pärmen. Sen blev det CSI på tv:n och lite läst i boken "Den siste tempelriddaren" som jag tycker har varit ganska bra faktiskt, börjar närma mig slutet nu och har ingen aning om hur det kommer att sluta. Spännande! :-)

Kommentarer
Postat av: Sara

Krokodil LO-n var ju alldeles underbar!! Så mycket fint du gjort!

2007-06-20 @ 16:11:24
URL: http://snorsk.blogg.se
Postat av: Booline

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

2009-12-11 @ 10:41:44
URL: http://booline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0