Lite flow :-)

Har fått lite gjort på sistone känns det som. :-) Det blir så när maken har mycket på jobbet inför skolavslutning/student och tar med sig jobb hem, då kann man med gott samvete sitta och pyssla lite samtidigt som han jobbar :-P

Så här kommer lite nytt:

Det blev två bidrag till till tävlingen hos Magdas. :-) Tyckte den var så rolig och inspirerande! Ett kort och en LO till blev det. Känner mig riktigt nöjd med båda!
Kortet är inspirerat av den senaste ScrapJacked vi hade hos Scraputmaningen om upplägget känns bekant. :-)
LOn är inspirerad av en skiss av Webmosterhelene, och jag blev helt lycklig när jag såg att hon gjort en egen skissblogg! Jag älskar hennes skisser!
image269

image270

Detta kortet gjorde jag till veckans CardJacked hos Kort i Fokus. Det skapades medans Katrin var här och fick hjälp med sina LOs. :-)
image271

Till dagens utmaning hos Scraputmaningen att scrappa i gult och blått (eftersom det idag är nationaldagen, Heja Sverige!) skapade jag den här:
image272

Min fostersyster fyller år idag, så på beställning av mina päron gjorde jag följande kort. Eftersom hon är synskadad så har jag försökt göra det med klara färger och mycket olika lager/nivåer så att det ska vara lätt att se och känna hur kortet ser ut. Det är även gjort efter en bildinspirationsutmaning hos Kort i Fokus.
image273

Det var allt för den här gången! :-)
Har lite till som jag måste hålla på lite, så det kommer mer framöver... ;-)

Ha en härlig nationaldag! Vi ska åka iväg till Kungsbacka idag i det härliga vädret!
Kram Kicki

Kommentarer
Postat av: Helene

Men åååh, Kicki!!! Jättefina alster, men den du gjort från min skiss är UNDERBAR!! Tack för att jag fick titta!!!!
Kram

2007-06-06 @ 10:45:59
URL: http://webmosterhelene.blogspot.com
Postat av: Kicki

Tack själv Helene för den underbara skissen! :-)
Kram Kicki

2007-06-06 @ 18:29:07
URL: http://kickis.blogg.se
Postat av: ninaerica

Oj så mycket fiiint du har gjort! Och vilken mysig liten gravidmage du har fått! Hoppas foglossningen inte ställer till allt för mycket så att du kan njuta av bebben!

2007-06-06 @ 20:21:07
Postat av: Gunilla/nilla

Det var en massa fina saker du har gjort. Snygga papper du använder. Häststämpeln var för söt och duktig på att färglägga är du också!

2007-06-06 @ 21:01:32
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: favvismaria

va fina grejer du har gjort då!=) Gilla speciellt det översta kortet.. jättefina stämplar! Blommorna är helt udnerbar.. var har du hittat dom nånstans?
ha d bra!

2007-06-07 @ 18:51:17
URL: http://favvis.blogspot.com
Postat av: Kicki

Tack för alla gulliga kommentarer! :-) Det värmer verkligen!
Stämplarna på det översta kortet kommer från Magnolia och häststämpeln är Penny Black och den och filurerna är köpta hos Kortmakaren.

2007-06-07 @ 19:19:16
URL: http://kickis.blogg.se
Postat av: Tarjeimathilde

I love guest books, keep up the good work!

2008-06-03 @ 10:13:55
URL: http://tarjeimathilde.iblog.co.th

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0