Segt vare här!

Altså hjälp vad segt det kan vara dååå! Var iväg med barnen i förmiddags så de fick leka av sig lite med lite andra barn. De hade jätteskoj, men jag blev rätt mör av promenaden fram och tillbaka...

Var iväg en sväng igår eftermiddag också. Min bemanningsanvarige på jobbet ville träffas och fika och lämna min sommarpresent, så jag och Maja gick ner till torget igår eftermiddag, medans Anna passade Elias, och blev bjudna på fika hos David Bagare. Maja var lite blyg först för hon har aldrig träffat min BA men när hon frågade Maja om hon ville följa med och välja fika medans jag satt kvar så följde hon glatt med. :-)
Maja valde en slät bulle med pärlsocker på till sig själv och till mig valde hon ett wienerbröd med skivade jordgubbar på! MUMS vad gott det var, tyckte det var jättegulligt av Maja att välja det till mig! :-)
Fick min sommarpresent av jobbet också; en stor kylväska, en termoskanna och ett boccia-set. :-) Jag hade också gjort ett kort till min BA som var mycket uppskattat och jag blev jätteglad för allt beröm jag fick av henne! :-D

Här kommer kortet:
image309
Edit: den här är gjord efter kortskiss #21 i skissbloggen.

Sedan uträttade vi några ärenden till och när jag kom hem var jag helt slut... blir sååå mör i bäckenet när jag har varit ute och gått sådär... *suck* ...ska bli skönt när det är över...

Här kommer några grejer till som jag gjort på sistone:

image310
Det här har jag gjort efter veckans kortskiss hos Scrappiz. Är inte jättenöjd, men hade skoj när jag gjorde kortet iallafall och maken blev glad när han fick det. :-)

image311
Det här är gjort efter dagens kortskiss hos Kort i Fokus. Gillar att det blev så färglatt och klatschigt! :-)
Edit: Den finns nu som Kortskiss #28 i skissbloggen.

image312
Det här är en canvas (ca 20x20cm) som jag fyndade på Coop för 10kr. Numera hänger den på vår dörr, dekorerad och fin för att välkomna alla besökare! :-)
Jag gjorde den inför Scraputmaningens utmaning igår att scrappa en canvas. Hade inga bra foton att göra detta med, men då kom jag på att jag länge tänkt fixa en dörrskylt till vår ytterdörr, så då gjorde jag det. :-)
Den är även skapat utifrån en kortskiss som jag har ritat (edit: kortskiss #22), har ritat en massa skisser på sistone, ska bara få dem scannade och inlagda i bloggen, kanske att det blir ikväll när barnen lagt sig...

image313
Detta är mitt bidrag till skisstävlingen hos Scraphörnan. Såg i deras blogg nyss att det är ok att lägga upp dem i sin egen blogg nu, vinnare annonseras på söndag, spännande! :-)

Apropå OrustScrap så är det dags på lördag igen! YAY!!! Ska bli sååå skoj! Ska åka dit tillsammans med min mamma (igen) och min svägerska Vicki (som fick träffen i födelsedagspresent). MÅSTE bara komma ihåg att ta med vetekudden! Känner att jag kommer behöva den om jag ska orka sitta och pyssla hela dagen! Sån tur att det finns lite soffor i entrén som man kan päsa i med vetekudden när det behövs. :-)

Nu ska jag försöka få lite nytta gjort här hemma (så långt jag orkar...) och hoppas på lite pysseltid senare ikväll... :-P

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Malin

vilka fina kort du har gjort!!! gillar alla fyra jättemycket! och layouten är också jättefin - men jag tyckte att jag kände igen något... och så kom jag på - jag var ju också där förra sommaren, hittade mig själv på en av bilderna också! :) ha det kul på lördag! *vink*

2007-06-27 @ 19:17:06
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Louise (vbg)

Åh, va kul, då träffas vi där...på orustscrappen. Det blir min första scrappträff :) Härliga kort du har gjort. Kramiz

2007-06-27 @ 19:21:23
URL: http://louisevbg.blogg.se
Postat av: Linda

Vilka underbara kort du har gjort!!! Canvastavlan är jag störtkär i!!!*svimmar av kärlek* ;-) Den var verkligen välkomnande!Superfina detaljer, det var en sån där grej som man kan kolla länge på och upptäcka ännu fler fina detaljer!

2007-06-27 @ 20:21:42
URL: http://lindadesign.blogspot.com
Postat av: Junitjej

Vad duktig du är på att scrappa!! Jag är imponerad!!

2007-06-28 @ 08:22:39
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Mariette

Vilka fina alster.
Gillade det översta kortet i brunt och blått jättemycket, okej att lifta?
Tack för titten!

2007-06-28 @ 09:31:20
URL: http://mettessida.blogspot.com
Postat av: Kicki

Tack Mariette!
Det är helt ok att lifta på! :-)
Säg gärna till när du är färdig så jag får se hur det blir! :-)
Kram Kicki

2007-06-28 @ 09:33:18
URL: http://kickis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0