Vad glad jag blev!

När jag tittade in en sväng i Scrappiz-bloggen så såg jag att min dörrskylt som jag gjort till Anna i julklapp fanns med i gårdagens urval av scrappade hotellskyltar. Jätteskoj! :-D
Har varit lite dålig med att ladda upp i scrappizgalleriet eftersom jag lägger upp det mesta här, så det var lite extra skoj att komma med! :-)

Här är skylten som kom med:
image259

Här kommer några grejer som jag gjort på senaste tiden och inte visat än:

image260
Den här gjorde jag till tävlingen hos Magdas. Den är ispirerad av Carl Larsson-målningen "De mina". Får se om jag hinner göra några fler bidrag, den håller på tom imorgon. :-)

image261
Ett lite annorlunda studentkort som låg i flera dagar innan det äntligen blev färdigt. Har inspirerats lite av Muhren när jag gjort det.

image262
Älskar det här kortet! :-D Det blev så coolt! Det beställdes av mina päron till min lillasysters födelsedagm, och jag tyckte detta passade hennes stil. :-) Det är lite inspirerat av Maja, för när hon såg stämpelmotivet så sa hon att det var en drake, så det fick gå lite i det temat. :-D

image263
Ett mysigt mors dag-kort. Älskar det prickiga pappret, skulle ha köpt fler, nu verkar de vara slut överallt! :-P

image264
Det här fick min svärmor av min man på mors dag. Det är gjort efter förra veckans skiss hos Kort i Fokus. Och här kommer ett studentkort efter samma skiss:
image265

Till dagens ScrapJacked hos Scraputmaningen gjorde jag den här LOn med ett härligt kort på Elias:
image266

Och till en annonsutmaning gjorde jag den här härliga:
image267

Nu ska jag vila.

Kommentarer
Postat av: Lindzi

Men wow! Vilekn knockout jävel-filuren är! Perfekt med
eld och rök! Smarta Kicki!! Kram!

2007-06-04 @ 20:38:51
URL: http://lindzi.blogg.se
Postat av: Lena

Du har helt otroligt fina och häftiga kort! Fina Lo´s också! Go kväll!

2007-06-04 @ 22:31:14
URL: http://lenalandis.blogg.se
Postat av: Kicki

Tusen tack tjejer!
Jag blir jätteglad för alla fina kommentarer jag får i bloggen! :-D
Kram Kicki

2007-06-05 @ 09:01:56
URL: http://kickis.blogg.se
Postat av: Cube Games

Great site keep up the good work

2010-01-13 @ 10:01:27
URL: http://cube-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0