Var hos doktorn idag

Hon tyckte att det var en klar sjukskrivning i mitt fall (foglossning med MYCKET värk) så numera är jag altså sjukskriven! Hoppas FK är snäll och ger mig pengar också... Men det känns såååå skönt att jag inte måste behöva iväg och jobba utan bara kan göra så mycket som jag känner att jag orkar med!
Är ordinerad vila och rekommenderad att gå på akupunktur hos sjukgymnasten (gjorde det förra grav. också). Nu ska jag ta det lugnt resten av dagen (har bla sovit en liten stund=seeeeg), är rätt varmt här också, får se om jag kanske orkar pyssla nåt senare, synd att inte orken är lika stor som suget! Razz

Hoppas ni andra haft en bra dag!
Kram Kicki

Kommentarer
Postat av: Vida Guerra

Nice site, keep up the good work!

2010-11-12 @ 22:06:07
URL: http://vida-guerra.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0