Snart är det lördag!!! :-D

Och då är det mässa och träff på Arken som Magnolia håller i. Det ska bli såååå skoj!!! :-D
Jag ska åka dit med Erica som är en av mina DT-tjejer och vi ska scrappa så det står härliga till! ;-)

Men... kom ju på häromdan att jag bara MÅSTE ha en sån där verktygsväska som jag suktat efter länge och aldrig fick i födelsedagspresent/julklapp... så i förmiddags ringde jag till Clas Ohlson för att kolla att de hade den inne (förra gången var de ju helt slut!) och de hade endast två kvar! Så jag packade ihop mig och barnen och vi tog spårvagnen in till stan (till Majas stora glädje, hon älskar att åka spårvagn) och när vi kommer till CO så står det EN ensam lite väska på hyllan och bara ropar på mig att jag ska ta med den hem! Så det gjorde jag :-D
Så nu är jag en mycket lycklig ägare till en sådan här fin verktygsväska (och det för ENDAST 149kr):
CO-väska

Nu gäller det bara att provpacka och optimera utrymmena innan lördagen :-D
Fast tro inte att detta är enda väskan jag har med mig.... *lol*

Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

149kr!?!?!!? ojoj, vilket fynd du gjort!! Verkar jättebra med förvaring bra att bära med sej!! =D

Vi ses kanske på mässan!! =)
*vink*

2007-03-01 @ 22:34:39
URL: http://paradises.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0