Ajajajaj...

... nog för att det är gott med kebabpizza, men jag tror inte det var värt den hemska magknipen som kom sen... och jag som hade så stora pysselplaner ikväll när maken är borta och spelar spel. :-P Men efter några turer till toan känns det nu lite bättre, så något pyssel ska det nog bli, det är jag värd efter allt slit med deklarationen och annat nyttigt jag gjort idag. :-)

Här kommer lite alster jag gjort på sistone:

image197
Det här är den sista jag har att visa från OrustTräffen. Den kammade hem första pris i Minneskattens skisstävling. :-) Det är andra sidan till "kmd 06" som jag visat tidigare.

image198
Det här är till veckans ScrapJack hos Scraputmaningen. Det är foton från ett av våra många besök hos Daniel på sjukhuset efter olyckan.

image199
Denna är till förra veckans ScrapJack av en härligt kreativ LO av Hattifnatt. :-)

image200
Den här är gjord till Scraputmaningen efter en härlig skiss av Peterlina. Den handlar om när vi var på Samuels kalas förra året och Ville var väldigt intresserad av Elias. När jag skulle lyfta upp honom för att byta blöja så utbrister Ville: "Neeej! MIN Elias!!!" :-)

image201
Den här illustrerar hur Maja förra sommaren alltid ville leka på balkongen så snart det var fint väder! Ibland ville hon inte ens gå till lekplatsen utan hellre vara hemma på balkongen. :-)
Den är gjord till utmaningen hos Scraputmaningen att använda foton på folk bakifrån.

image202
Elias första smakportion bestod av katrinplommonpuré och det berodde på att han alltid blev så hård i magen av mjölkersättningen han drack. Den är gjord efter (min) annonsinspiration hos Scraputmaningen.

image203
Älskar Elias underbart blåa ögon! *love* Det här underbara fotot har hans morbror Daniel tagit, jag tror det är från Elias 1-årskalas. Den är skapat inspirerad av en härlig skiss av Jenny hos Scraputmaningen.

Oj, det blev visst några stycken... :-) Har också gjort några snygga kort som jag tyvärr inte kan visa än. ;-)
Hoppas ni hittar något ni gillar! Lämna gärna en kommentar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0