Jag är utvald! :-)

I dubbel bemärkelse! :-D

Utvald #1 Idag såg jag att jag blivit utvald bland förra veckans skissbidrag i Swescrap-bloggen! Jag blev Superglad! :-)

Det här är min tolkning av förra veckans skiss:
image205

Utvald #2 Jag var med i DT-tävlingen hos den nyabloggen Kort i Fokus, skickade in i sista minuten och tänkte att jag kan ju alltid chansa... :-P Det skulle vara 3st kort med olika stil och där ett kort inte skulle ha några stämplar.
Och gissa vad!?! JAG KOM MED!!! :-D Gissa hur glad jag blev!

Här är korten jag hade med i tävlingen:
image208image209image210

Sen kommer här lite annat jag gjort:

image211
Den här är gjord till en färgutmaning hos Scraputmaningen där man skulle använda sig av färgerna vit, ljusblå och orange. Fotot har Maja tagit. :-)

image212
Den här är gjord till senaste omgången av ScrapliftCupen hos Papirgleder.no och är en lift av en LO av Rita Elton. Kriterierna den här gången var att man skulle ha med tyg av något slag samt färgen blå.

image213
Skapad inspirerad av en GB-annons i en utmaning hos Scraputmaningen.

Sen kommer här två "gamla" sidor som jag gjorde till Elsie-veckan vi hade hos Scraputmaningen, och som jag tror att jag inte visat förut. Den övre är en lift av en Elsie-LO och den undre är efter en Elsie-skiss samt väldigt inspirerad av hennes kärlek för filt, häftklamrar och handgjorda titlar. :-)
image206image207

Hoppas ni hittar nåt ni gillar! :-)
Lämna gärna en kommentar!

Kommentarer
Postat av: silwerstar

Kicki, du är så BRA!! :-D

2007-05-07 @ 12:37:44
URL: http://silwerstar.blogspot.com
Postat av: Marie

wow så mycket fint du har gjort Kicki!

2007-05-07 @ 15:14:45
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com
Postat av: Lindzi

Så mycket härligt!!!

2007-05-07 @ 19:43:34
URL: http://lindzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0