Mors dag

Ja, det var ju det i söndags. Då hade vi mina svärföräldrar här på (supergod!) middag och sedan kom resten av "ghettot" på efterrättsknytis. Jättetrevligt var det och en massa gott!

Farmor skickade lite härliga bilder på barnen igår så jag tänkte jag skulle visa upp dem här. :-)

image254
Elias tyckte att chokladtårtan var väldigt god! :-) Han tom slickade tallriken efter första portionen, sedan åt han upp Majas bit som hon lämnat. :-P

image255
Här sitter Maja i soffan med farmor och två av tjejkusinerna och myser.

image256
Maja och Ville har skoj uppe i Lucas säng (överslafen av våningssängen).

Tack alla som var med för en underbar eftermiddag!!!

Kommentarer
Postat av: Lena (lenalandis)

Vilka härliga kort ser ut som choklad tåran var uppskattad!!! Här kommer min mail adress tar tacksamt emot stilmallen. [email protected]
Tusen tack!

2007-05-31 @ 19:15:36
URL: http://lenalandis.blogg.se
Postat av: Katrin

Kortet på M å V är sååå goigt! Du, Saga är ju så jobbig nuförtiden att jag inte kan scrappa på kvällarna *buhuuuu*, men jag skulle behöva göra en grej innan måndag med dig. Går det tro??
KRAM!

2007-05-31 @ 23:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0