Skapat lite mer :-)

Här kommer lite mer skapat sen sist:

Först några kort...

image221
Detta kort är gjort till veckans CardJacked hos Kort i Fokus. Och det är liftat från en tjej som kallar sig Nilla.

image222
Den första utmaningen som jag var med på hos Kort i Fokus var en teknikutmaning, där man bla inte fick färglägga motivet mm, så då blev det här kortet till. Det fick min bror idag från mina föräldrar på sitt kalas.

image223
Ett beställningskort från mina föräldrar till min svägerska som hon fick idag på sitt och min brors kalas idag. Den söta stämpeln (Penny Black) valde Maja på scrapmässan vi var på för en och en halv månad sedan. :-)

image224
Till veckans skissutmaning hos Kort i Fokus. Detta skickades till lille Shane i Kanada. :-)

image225
Till förra veckans skissutmaning hos Kort i Fokus. Blev rätt nöjd med det här kortet, det blev lite coolt. :-)

image226
Gjort efter förra veckans skiss hos Scrappiz, men det blev inte klart i tid så jag skickade aldrig in det.

Och så lite layouter:

image227
Den här är gjord inspirerad av en annons som du hittar här hos Scraputmaningen. Den var lite skoj att göra. :-)

image228
Till ScrapJacked förra veckan hos Scraputmaningen. Handlar om hur Maja ibland säger att hon är snygg. :-) Den är en lift av en LO av ViktoroNiklas.

image230
Till veckans ScrapJack gjorde jag den här. Tycker det blev jättebra och den gick fort att göra också! :-) Den är en lift av en LO av Sanka.

image231
Idag på scraputmaningen har vi hyllat Norges nationaldag med en utmaning att scrappa i färgerna rött, vitt och blått. Så då gjorde jag den här sidan om Elias kärlek till äpplen. :-)

Det finns lite till på lager också, men det kan jag inte visa än. :-)

Hoppas ni hittar nåt ni gillar!

MÅSTE också säga till alla som är pysselsugna på LÖRDAG 19/5 att titta in på Rallyt! Där kommer det vara en massa utmaningar och tävlingar hela dagen med JÄTTEFINA priser!!! Det kommer bli GÖRSKOJ som man säger här i Göteborg. :-D

Kommentarer
Postat av: Helena/Pixelit

Hej hej!
Oj vad mycket fint,jag har varit in här flera gånger ,men det har alltid kommit något annat emellan innan jag hunnit kommentera ordentligt.
Jag blir jätteinspirerad av dig,ffa av dina layouter på korten och av färgkombosarna.
Heja dig,
kram !
ps har addat dig på min lista över länkar.

2007-05-18 @ 20:01:32
URL: http://pixelitpyssel.blogspot.com
Postat av: Marie

sååå mycket fint du har gjort, härligt Kicki!

2007-05-19 @ 12:36:27
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com
Postat av: Maria Ammar

Ojjj, vad kreativ du är!!! Riktigt impad och fint var det också =D

2007-05-19 @ 13:15:07
URL: http://mariaammar.blogg.se
Postat av: cattis

Hej!
Hittade hit via sannasmamma och vilka söta kort du har gjort!! Och piratkortet gillade jag mycket! Och dina LO´s var superfina! Gillade speciellt mycket "fånga bollen" fotona och upplägget!

2007-05-23 @ 21:10:26
URL: http://kathis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0