Äntligen färdig!

I förrgår blev så äntligen Sagas present färdig! Så jag var förbi och lämnade den igår på väg till stan (ja, jag kom iväg till In-Ex bla!).

Så här blev den:
image558
Det är samma mönster som den blå kaninen jag gjorde till Hampus men med öronen från apan jag gjort till Maja tidigare. Jag har blivit mycket inspirerad av den här tjejen som gör så underbara saker!

Var in på Panduro en sväng igår också och passade på att köpa lite mera vadd och ögon så jag kan virka fler figurer! :D

Hoppas du gillar den Saga! :D

Kommentarer
Postat av: Katrin

Saga gav pandan betyget 3 omedelbara stenhårda kramar! Det är högsta betyg tror jag. Sen var ögonen intressanta med. Ville påstod imorse att den hade bajsat å behövde donas med lite, men det beror nog snarare på fasen HAN är i än själva pandan. Tror han var lite avundsjuk på den. ;)

Tack, säger Saga!!!

2007-11-25 @ 20:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0