Barnen växer så fort!

Tänk vad tiden går!

Maja har nu enbart blöja på natten (och den är också ofta torr på morgonen) och det har inte alls varit så många missöden som jag befarat. Hon är väldigt duktig på att gå på toa! :D Min stora tjej!

Elias växer så det står i också, han har snart vuxit ikapp storasyster *hihi*
Så här glad var han i lördags när farbror Rickard busade med honom:
image542

Hampus växer så det knakar också! Ska till BVC på fredag och det ska bli spännande att se hur mycket han vuxit sen sist! :D Och 6 veckor blev han i söndags! :D (lite suddig bild, men jag tycker det är så svårt att ta kort på mig själv typ)
image544
Han har börjat le mot oss för ett tag sedan och man smälter verkligen varje gång han ler med hela ansiktet! Men det är lite svårt att fånga på bild, så här nära har jag bara lyckats komma:
image545

Kommentarer
Postat av: Sofia aka skberg74

Skönt att det går bra med potträningen. Liten är hur söt som helst

2007-11-14 @ 09:58:22
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0