Har skapat lite grann iallafall

Den här har jag gjort till Scraputmaningens Utmaningsresa. Bokstavsstämplarna är clearstamps och de har jag fått sponsrat av Poppes. Jag tog hela arket och stämplade med som bakgrund.
image546

Det här kortet fick min far på Fars Dag. Hade lite kort om tid på lördagen så jag gjorde två kort med samma upplägg, fast olika färger. Det andra fick min svärfar, men jag glömde att scanna det innan han fick det på lördagen redan.
image547

Det här kortet fick Saga på kalaset i lördags, det är gjort efter förra veckans skiss hos Kort i Fokus. Presenten är nästan klar nu, tog lite längre tid eftersom jag åkte på magjuka, men bild kommer på den också så snart födelsedagsbarnet har fått den! :-)
image548

Kommentarer
Postat av: Helene

Söta du, vad rar du är :) Blev glad att du skrev :)

Mmmm, de här alstrena är fantastiskt fina!!! Gillar verkligen den med bokstäverna i bakgrunden!

Kram

2007-11-14 @ 13:50:43
URL: http://webmosterhelene.blogspot.com
Postat av: Lisbet

Nu ? ska jag ta mig tid att titta in till Svensk scrapbookinga medlemmars bloggar. Det verkar vara lite segt med att göra ?insupa andrabloggares inspirerande och härliga alster?. Säg inget
- egentligen hittar jag inte arbetslusten. Och en annan sak ? jag inte bara digiscrappar utan mixtrar lite med papper också. Men säg inget?*s*?. Funderar på kort men har sett att det finns visst regler på vad man får använda om man ska sälja dem etc.

Till skillnad från min LO i min blogg så har vi nu snö, några grader kallt och världens vackraste soluppgång här.

Ljuvliga kort..

2007-11-16 @ 08:25:28
Postat av: SannaF

Vilka läckra kort! Hängelkortet är supersött och det med superhjälten på är så coolt!!!

Kram från SannaF

2007-11-19 @ 19:33:33
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Emma

Vilken rolig idé att stämpla med hela bokstavsarket, det ska jag nog testa. Superhärlig layout och söta kort.

//Emma

2007-11-20 @ 14:08:33
URL: http://emmascrappare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0