Najsigt! :D

Igår kom äntligen min telefon! JIPPI!
"Den är choklad" som Maja säger. Hon brukar säga choklad istället för brun, och det låter mycket trevligare tycker jag. ;-P

Har lekt lite med den men det finns fortfarande endel kvar att lära. Den har en 3,2 Megapixel Cyber Shot-kamera, 4 x digital zoom, Autofocus och man kan redigera bilderna direkt i mobilen om man vill. Väldans najs säger jag bara. :-D Det var bla därför jag ville ha den, så att jag alltid har en rätt ok kamera med mig när jag är ute.
Och så är den väldigt fin också... *klappar lite på den*

-------

Min lillasyster kom hit i förrgår, hon har ju lov nu, och ska stanna till slutet av veckan. Skönt med lite avlastning med barnen känner jag. Och barnen (speciellt Maja) tycker det är väldigt skoj när hon är här också. Jag tycker det är skönt med lite sällskap också, Niklas har väldigt mycket på schemat den här veckan så jag kommer inte ha sett särskilt mycket av honom förrns på söndag då han faktiskt är med mig hela dagen! :-)

Igår var även mamma här för att jag skulle hjälpa henne att göra slingor. Det var väldigt skoj att träffas igen mamma! Du får komma hit igen snart och stanna lite längre! :-)

Nu ska jag försöka få färdigt en LO som legat i säkert en vecka utan att bli klar...

Kommentarer
Postat av: Nicole Kidman 2007

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2008-01-17 @ 11:05:58
URL: http://nicole-kidman-2007.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0