Nya DT-kort till Kortmakaren

image563
Älskar den här stämpeln, den är sååå söt! :-)
Snöflingorna är mina egna, de är i plast och dem är jag alldeles kär i också, tror de är från American Crafts.
image564
Här har jag maskat in småWilmorna bakom stora Wilma. Visst ser det gulligt ut! :-)
Snöflingan (ja jag älskar snöflingor!) är stansad i laminat och sedan har jag glitterlim på.
image565
Det här kortet ser mycket bättre ut i verkligheten, men jag är ändå inte toppennöjd med det.
image566
På det här har jag använt EP "galasvart" från KM istället för papper i en av "rutorna", det är så snyggt det embossingpulvret! Wilma har även fått lite på sin klänning, men det syns inte så bra i scanningen.

Det första och sista är båda efter samma skiss av Lina. Vi fick i utmaning av Kortmakaren att göra två kort efter skissen, ett med kalla och ett med varma färger.

Kommentarer
Postat av: SannaF

Jätte söta DT kort!!!

2007-11-27 @ 20:38:09
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: hilde

Her var det masse fint!
Takk for titten!

2007-11-29 @ 10:20:52
URL: http://stempelgalsverden.blogspot.com
Postat av: jezzza

Jätte fina kort jag har med den stämplen med han med paketet på huvudet .. fint du gjort de kortet .. nu fick jag lite mer inspiration
av den stämplen ! :)

2007-11-30 @ 10:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0