Blandat skoj!

Tittade in i Scrappiz-bloggen idag och då hade de Gallerival med kort med samma stämpel, och då hade de tagit med ett av mina kort (som jag gjort för ganska länge sedan, april -06 var det visst) och det kändes som en bra början på dagen! :D
Här är kortet som är typ 10x10cm stort har jag för mig:
image511

Sedan när posten kom så fick jag de efterlängtade svenska QK-diesen som jag förbeställt hos ScrapAddicted:
image512
Så nu kan du komma och göra lite pepparkaksgrisar om du vill Katrin! ;-)

Sedan har jag två avier på brev/paket som ligger och väntar på att bli hämtade (tror det ena är från Bokus med lite roliga böcker) men som blivit liggande eftersom vi varit så förkylda, får se om vi orkar ut i eftermiddag när Elias sovit middag. Måste ändå köpa blöjor, det börjar bli akut... :-) Typiskt att Niklas är på konferens idag och nog inte hinner hem så jag kan hämta ut paketen idag, och imorgon har de föräldramöte på hans skola så då blir det också sent... men som sagt, får se vad jag orkar i eftermiddag...

Sedan hoppas jag att Hampus ska vara snäll ikväll (alt. att pappa kan ha honom i knät lite...) så jag kan få pyssla lite. :-P

Kommentarer
Postat av: Maria

Skönt att höra att allt "rullar på" hos dig. Söta barn och fint kort!
Må så gott!

2007-10-24 @ 21:46:03
URL: http://kramaria.blogg.se
Postat av: Petra/Paradise

Grattis till publiceringen på scrappizbloggen!! =)
Hampus!? Jasså, ni har valt namnet nu! Det är supersött å passar honom perfekt!! =)
*kraaaam*
//Petra

2007-10-25 @ 12:56:13
URL: http://paradises.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0