En ny telefon på väg!

Efter att ha varit smått galen på mitt mobilbatteri ett tag (och det blev ännu värre när jag bytte med min mans) eftersom det laddar ur så snabbt, så har jag gjort slag i saken! Idag har jag inhandlat en ny telefon!!!
Eftersom det är snart två år sedan jag och maken införskaffade våra identiska telefoner och batterierna är på upphällningen så kände jag att det var dags att uppdatera. Så det blev en sån här:
image513(lånat bilden från tre.se)
Telefonen är lite brunare än vad det ser ut på bilden, och inte riktigt lika brun som i tv-reklamen enligt säljaren jag pratade med, utan något mittemellan. Är inte så het på lila direkt (vilket var den andra färgen man kunde välja) utan är mer inne på brun känner jag. Men jag får byta om jag inte är nöjd... :-)
Och så passade jag på att byta till ett mer fördelaktigt abbonemang som jag kände passade mig bättre.
Klicka på länken ovan om ni vill se lite vad för trevliga funktioner och så som kommer med telefonen.

Så den kommer dimpa ner i lådan (eller det blir nog en avi kanske...) i mitten av nästa vecka enligt säljaren. NICE!
Kanske kan se det som en födelsedagspresent i förskott... fyller ju ändå 30 i år! :-D

Får se vad maken bestämmer sig för, han behöver ju också nytt (och fyller också 30...) :-D

Kommentarer
Postat av: Apan

snygg, en sånn ska jag nog också skaffa!! :D

2007-10-26 @ 17:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0