Ett till Kortmakar-kort

Här kommer det fjärde kortet jag gjort för Kortmakaren. Bilden visar hela kortet uppvikt för att man ska se snöflingorna som fortsätter in på baksidan.

image493
Bilden med snögubben är en sticker från Penny Black, de små snöflingorna (Hero Arts) har jag stämplat och embossat med ett vitt glittrigt pulver, Lisa flyger har jag målat med distresser och bytte ut stjärnan mot en snöflinga och så är det lite glitterlim på henne. De större snöflingorna är QK och de har även de lite glitterlim på sig.

Kommentarer
Postat av: Cattis

Vilket härligt kort!!!! Den gillade jag mycket!

2007-10-15 @ 20:52:01
URL: http://kathis.blogg.se/
Postat av: Carina

Åh, vad fint!
Man blir verkligen inspirerad av att se dina jätte jätte fina alster till kort!
Jag måste nästan gå kurs hos dig för att lära mig att göra fina kort! :)

2007-10-17 @ 11:09:13
URL: http://inha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0