Jag har fått en utmärkelse! och blivit utmanad

Idag fick jag den här härliga utmärkelsen av Kada:
image528
Tusen tack goding!!! :-)

Har sett att det är ganska många som fått den här redan, och det är så många som jag vill ge den vidare till, så jag gör så här istället:
Jag vill skicka den vidare till alla gulliga människor som hjälpt mig före och efter förlossningen, vet att endel av er läser min blogg ibland så ta åt er!
Vill också ge den till alla goa människor som lämnar så trevliga kommentarer i min blogg! De får mig alltid att bli glad!

------

Sedan har jag blivit utmanad av Maria:
Jag ska skriva en sak om mig själv för varje bokstav i mitt mellannamn och sedan skicka det vidare till så många som det är bokstäver i namnet. Eftersom jag heter Lena i andranamn så blir det endast 4 saker och 4 personer:

L - Lat händer det att man är ibland...
E - gillar Enrisrökt bog, supergott pålägg :-P
N - lite för Naiv ibland...
A - Avocadoälskare :-P

Jag skickar vidare till dessa fyra, hoppas ni vill vara med:

Katrin
Marie
Petra
Erica

Kommentarer
Postat av: Marie

hej Kicki! Hoppas att allt är bra med dig. jag har nu försökt anta din utmaning!

2007-10-31 @ 17:09:52
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0