Lite foton på barnen

Här kommer några godbitar med barnen:

Först ut är Hampus med en snygg tuppkam som pappa roade sig med att göra med Hampus långa hår. H själv ser lite tveksam ut och tycker nog mest pappa är lite jobbig... :D
image508

Sedan en bild på Elias, som inte kan sova utan sina kära leksaker från Toy Story. En kväll var han helt galen och ville ha ALLA saker, inkl. boken, annars ville han inte sova... (pilarna har jag lagt dit i PS för att förtydliga vart alla sakerna är, stora Buzz gömmer sig lite bakom boken)
image509

Sist men inte minst har vi Maja, som tog sin dockvagn och lastade den full (verkligen överfull!) med gosedjur, körde in dem i arbetsrummet där hon radade upp dem på golvet. Sedan satt hon och grodan och läste/berättade för de andra djuren från en gammal diskett... den här tjejen har iallafall fantasi så det räcker och blir över... *hihi*
image510

Nu ska jag duscha, ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Marie

tack så jättemycket för den gulliga kommentaren i min blogg! blev så glad.
Hoppas att allt är bra med dig och din familj. Här rullar det på som vanligt med skola och allt, jag mår fint.
kram
Marie

2007-10-22 @ 19:00:20
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com
Postat av: Morfen

Nämen Kicki, vilken liten fin kille du har fått!!! STORA GRATTISKRAMAR!! Så fin och så söt. Syskonen är stolta kan jag tro - såg fotot på Majas första möte med lillebror, lovely! Kramar och lycka till. /Anna

2007-10-23 @ 08:56:07
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: SannaF

Mysfoton!!! :)
Kram från SannaF

2007-10-26 @ 22:10:33
URL: http://sannaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0