Nu får det vara nog!

Med velandet alltså... :D
Eftersom min man sagt att jag får bestämma, så bestämmer jag NU!
Lillebor ska heta Hampus iallafall!
Har testat Johannes i några dagar, men det har inte riktigt känts rätt, och nu när jag återgått till Hampus så ligger det mer naturligt i munnen och huvudet på mig. Känns rätt helt enkelt. Så det får det bli! :-)
Men andranamnet är inte spikat än, det kanske jag överlåter till Niklas att bestämma... ;-)

image503
Igår blev vår lille kille hela 3 veckor gammal! Och så här trygg känner han sig när han ligger i pappas knä framför datorn, så här somnar han ofta när pappa är hemma.
Jag har läst någonstans att när barn sover så här med armarna uppåt så känner de sig trygga.
Den snygga elefantbodyn har Hampus fått från mormor. :D

Sjuka är vi fortfarande och det blir inte bättre direkt. Igår blev Elias också sjuk med snor, hosta och lite feber på kvällen. Maja har också blivit värre i helgen och snorar och hostar förfullt. Och jag har också börjat hosta lite och är tjockare i näsan... *suck* Niklas har också varit lite krasslig, men inte värre än så verkar det än iallafall. Och Hampus är bara lite tjock i näsan som tur är.

Kommentarer
Postat av: Cattis

Ååååå..vilken gosnos!!! *smälter*

2007-10-22 @ 19:23:02
URL: http://kathis.blogg.se/
Postat av: Katrin

Ååå grattis till namnet! Jag tycker alltid det känns så stort att veta vad en ny människa heter. Lucas, Maja, Elias och HAMPUS. Det är jättejättefint. Jag får försöka släppa Gordon nu då - om inte Niklas väljer det i andranamn ;). Håller med om att Hampus ligger väldigt bra i munnen och så är det så gulligt så det passar perfekt. Blir han en tuffing så småningom funkar det åxå. Å fy va söt han är i pappas knä. Gullunge!

2007-10-22 @ 23:18:17
Postat av: Therese/Therese23

Åh vilket fint namn! och va söt han är!

2007-10-23 @ 08:52:30
URL: http://www.thezzan.blogspot.com
Postat av: SannaF

Jätte jätte söt Hampus! Det är väldigt svårt med namn tycker jag! Man ska välja noga!
Och du har ju valt ett jätte gulligt namn!

2007-10-26 @ 22:13:28
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Kada

Grattis till att ha bestämt vad lilleman ska heta!
TUSEN TACK för distresserna - helt nya!?! Du är bara för härlig!

Kika in i min blogg...

KRAM!

2007-10-31 @ 14:49:07
URL: http://kada.blogg.se
Postat av: Olaeira

It is the coolest site,keep so!

2008-10-27 @ 11:22:48
URL: http://www.enequist.dk/olaeira

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0