Lägesrapport #3

I morse åkte då jag och N till sjukhuset. Kändes konstigt att vara på förlossningsavdelningen fast man inte skulle föda barn... :D
De satte på CTG-grejer för att kolla att bebins hjärtljud var bra och sedan kom doktorn in med ultraljudsmanicken för att kolla hur bebisen låg. Och nu hade den minsann lagt sig på rätt håll, så det gick supersnabbt att kolla och doktorn konstaterade att här behövdes ingen vändning minsann! Så jag fick stanna kvar nån halvtimme eller så för att fortsätta kolla CTG-kurvan, men allt såg bra ut så jag fick åka hem efter att ha fått lite frukost också. Så nu är det bara att vänta och se när bebisen tänker komma ut, snart hoppas jag (bara inte på lördag för då ska jag ju på mässa!). :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0