Du är så trevlig Monnah!

Läste igårkväll, efter att allt lugnat ner sig, att Monica aka Monnah skulle dema för Metalimo på In-Ex här i Göteborg. Jätteskoj tänkte jag, men just då mådde jag pyton så jag visste inte om jag skulle orka. Men i förmiddags kände jag mig mycket piggare så jag och Hampus tog spårvagnen in till stan efter att jag lagt Elias för att sova middag.

Det var första gången jag träffar henne på riktigt, men vi känner varandra lite via nätet. Och jag måste säga att du var minst lika trevlig som jag trodde du skulle vara Monnah! :D Det var jätteskoj att få träffas och jag hoppas det blir fler gånger!!!

Den lilla utflykten hade sitt pris dock, var helt slut av förkylningen och hade huvudvärk igen när jag kom hem! (Och så blev resan lite dyr också... *harkel, harkel*)

Här kommer några foton, ber om ursäkt för den dåliga kvaliten men min mobil tar inte så bra inomhusbilder tyvärr.
image754
(Och ni får ursäkta mitt utseende, här börjar jag bli lite trött av förkylningen igen...)
image755

Och tack Monnah för de snälla orden du sa om mig! Jag blev jätteglad! *rodnar*

Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

TAck snälla gumman för fina ord inne hos mej!
Jag kan tänka mej att det har med graviditeten å göra..faktiskt! Inget annat funkar ju som det ska nu, så varför skulle käken göra det ;)
Jag överlever knakandet!! *tihii* ;)
Må gott vännen å krya på dej!!
kramar Petra

2008-04-03 @ 16:21:36
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Monica Bernpaintner

Men oj, jag missade ju det här inlägget! Jag tyckte också att det var så roligt att träffa dig. Hoppas att det blir lite längre och inte när jag sitter och jobbar nästa gång. :-)

2008-05-16 @ 00:43:42
URL: http://monnahs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0