Ett till kort med bakgrunderna

Här kommer ett till kort som jag skapat med mina bakgrunder. Det har inte fått någon text, men kanske får det när jag kommer på vem som ska få det. :-)

image770
På den här bakgrunden knögglade jag ihop pappret och slätade ut det igen innan jag började färga in det. Har också dragit med edge scrapern runt kanterna efteråt.
Även här är det MCP jag målat flickan med. Kvistarna är stämplade med StazOn och har sedan fått ett lager med mitt nya svarta glitterlim (är så glad jag köpte det på mässan!) :D

Kommentarer
Postat av: Hella

ohh.. va läckert kort!! jag har knappt hunnit använda dom där stämplarna, men dom är så coola!

o kul att du gillar mina stämplar oxå :D

2008-04-14 @ 12:00:00
URL: http://hellabella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0