Några kort för Kortmakaren

Här kommer några kort jag skapat med material från mitt senaste DT-paket. Alla motiv är färglagda med Promarkers.

image756
Den söta katten är från ett set med clearstamps av märket Penny Black
image757
Även igelkottarna kommer från samma set.
image758
Den här filuren är så söt tycker jag!
Alla texter kommer från ett set med blandade omonterade texter som man kan köpa hos Kortmakaren.

Höll ju på att glömma det här också som jag lämnade hos Kortmakaren på mässan:
image759
Också här är det PB-clearstamp men detta motiv är färglagt med akvarellkritor.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

SÅÅ fint! :D Jag är riktigt imponerad!

När jag kommer och pysslar hos dig tar jag med mig mina promarkers så du får lära mig använda dem så det blir snyggt ;)

2008-04-08 @ 21:19:20
URL: http://kittenwalk.net
Postat av: Susanne

Åh, vad mycket fina kort. Ljuvliga färger!
Kram

2008-04-09 @ 08:35:09
URL: http://www.eleocharispyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0