Yehoo!

Nu har vi äntligen flyttat och börjat komma lite i ordning! Satte mig och pysslade lite i lördags kväll för första gången sedan jag packade ner alla grejer. Och vad UNDERBART det var! :D Har verkligen saknat att sitta ner och pyssla, det är verkligen min guldkant på tillvaron! :D

Här kommer ett litet foto på vad jag satt och pillade med i lördags:
image661

Och här kommer lite sneak-peeks på min nya pysselhörna:
image662
Bestämde mig för att ha min trästämplar framme så att jag använder dem mer, här står de i två billiga cd-ställ från IKEA som jag har lagt ner. Julstämplarna har jag dock i en låda.
image663
Nu när jag äntligen har plats så har jag monterat ihop min kära mappvagn som legat i sin låda sedan jag bad mamma köpa den åt mig på IKEA när de sålde ut dem. :-) Har sorterat allt efter färg. Bredvid ser ni min trevliga gröna hurts på hjul, också denfrån IKEA. :D

Mer bilder kommer nog när jag fått mer ordning på skrivbordet. :D

Har skapat två grejer till, men de kan jag inte visa än, så ni får hålla er lite. :-)

Måste bara säga att jag trivs jättebra i nya lägenheten! Längtar INTE tillbaka (förutom att det var så nära till K&S, det var rätt najs! :D ).

Kommentarer
Postat av: vicki

gahh!! jag vill ju oxå ha en såndär mappvagn!! ;P fusk
Jag gillar din pysselhörna! :)

2008-02-04 @ 11:38:27
URL: http://nilssonfamiljen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0