Rensar lite och en award

Har rensat lite bland mina pysselsaker och lagt upp på tradera, mest stämplar just nu och du hittar dem här.
Ska rensa lite mer när jag hinner.

Och så har jag blivit tilldelad en award från två härliga pysseltjejer, Carin och Elin. Tusen tack tjejer!

Edit: I also recieved this award from Alex


Who gets the “Brillante Webblog Award”? Websites and blogs, which by its currency,the issues of choice and for their designs are especially noteworthy.
Here are the Award Rules:
1. The winner can take the logo.
2. Place a link to the person that send you the award.
3. Give the Award to at least 7 other Blogs, which by its currency,the issues of choice and for their designs are especially noteworthy.
4. Put a link to these sites on your Blog.
5. Write a comment on their Blogs that they’ve won an Award.

Nu har jag sett att de flesta av mina favoritbloggar redan har fått utmärkelsen så jag ger en allmän award till alla underbara, inspirerande och trevliga bloggar som finns ute i cyberrymden!

Kommentarer
Postat av: ANNAANNA

Hej Hallå.



Vill du vara med på en liten tävling? Gå till min blogg... det tar nog ca 3 sekunder att deltaga. Om någon av dina läsare vill vara med så är de också hjärtligt välkommna.



http://wonderings.blogg.se/2008/july/taaaaaavling.html

2008-07-07 @ 21:42:09
URL: http://wonderings.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Vilka härliga lo´s. Den översta är bara för söt. Både lo´n och den lille....

2008-07-10 @ 06:51:12
URL: http://mariejeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0