JA, jag VET!

Jag borde INTE sitta här när jag INTE har packat än... för imorgon bär det av till Orust och scrapträff, YAY!!! :D

Vill bara dela med mig av den alldeles eminenta packlistan som jag "snott" av Fnattan:
# Kamera
# Foton + trasa
# Mapp med cardstock och mönstrat
# Plastfickor12x12"-album med lite LOs
# Anteckningsbok + penna
# Zip-påsar
# Tejprulle
# Synål (+tråd?)
# Verktyg
    * Sax
    * Skärmaskin + bigblad
    * Skärunderlag
    * Skalpell
    * Linjal
    * Öljettverktyg
    * Hörnrundare
    * Whale of a Punch
    * QK-tång (med stöd + komfy) eller CB
    * Syl
    * Edge Scraper
# Lim
    * Fotofix
    * Limpenna
    * Glue dots
    * Xyron
    * Dubbelhäftande tejp
    * 3D-kuddar
# Kortmakeri
    * Vitt papper att stämpla på / färdigstämplat
    * Akrylklossar
    * Lite Stämplar (några monterade + 6 CD-fodral omonterat)
    * EZ Foam - för ev. nya inköp under helgen
    * Stämpelrengöring + trasa
    * Stämpeldynor - vanliga, vattenfast, vattenmärke
    * Embossingpulver ett gäng olika
# Färgläggning och pennor
    * Penslar 2 st
    * Liten plastskål för vatten
    * Färgpennor
    * Stopfs + thinnerburken
    * Fluid chalks
    * Glitterlim
    * Pennfodral med diverse pennor
# Dekorationer
    * Pärm med dies
    * band/garn/snören
    * Primablommor
    * brads
    * deko
    * Rub-ons
    * Bokstavsstickers

Visst är den bra! :D


PS. Kan också avslöja för er nyfikna att jag sitter och klappar på de nya stämplarna här *mwohahaha*

Kommentarer
Postat av: Nina

Shit pommes frites vad du ska ha mycket med dig!



Men TACK för listan - jag kommer att bokmärka det här inlägget till nästa gång jag ska på scrapträff. Perfekt ju!!



Spännande med nya stämplar! Wee! ♥



KRAMAR

//N

2008-06-28 @ 16:26:12
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com
Postat av: Hattifnatt

Nämen, vad skoj att min gamla lista kommer till användning! Det är ju ett bra tag sedan jag skrev den och det har tillkommit massa nya grejer (ehumm) men jag utgår själv alltid från den när jag packar inför träff. Har tänkt ha ett gäng färdigutskrivna såna listor så jag alltid kan plocka en innan jag ska iväg och bocka av att jag fått med mig allt - för varje gång har jag glömt en limpenna, stämpelrengöring eller nåt annat viktigt...

Listor is the shit! fniss



Hoppas du hade en trevlig (och produktiv) träff på Orust, ser fram emot rapport!



Kram!

2008-06-30 @ 09:42:59
URL: http://papperspyssel.blogspot.com
Postat av: Timfrida

Enjoy your website very much. Good job!

2009-06-19 @ 12:53:24
URL: http://timfrida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0