Är inne i en flow tror jag

Har haft sånt skaparsug på sistone så det har blivit några alster skapade! :D

Några har jag gjort till SkisseCupen hos Papirgleder så dem får jag helst inte visa i bloggen förrns juryn valt ut finalisterna i omgången. Men de finns i deras galleri här där jag heter "pickos" (konstigt va... ;-) men jag lägger upp dem i bloggen efter den 15e när det är ok. Är riktigt nöjd med dem faktiskt.

Här kommer dock några jag kan visa :D

image699
Här har jag använt en av Majas Vänner, "Anna". Tycker det är skoj att göra lite tuffare kort ibland också. :-)

image700
Det är tänkt att jag ska skriva datum på läderlappen när jag tagit reda på när det var. Blev så inspirerad av Peterlinas nya skisser häromdagen, så den här gjorde jag med följande skiss i bakhuvudet (tycker att jag mindes ganska bra iallafall!):


Är inne i en flow just nu känner jag, och fick en massa skoj att leka med som jag hämtade ut på posten idag, så det blir nog lite pyssel ikväll också. :-P

Kommentarer
Postat av: Peterlina

Wow vilken SUPERFIN LO! Den är riktigt riktigt ball!!! Kuuul att du blev så inspirerad!!!

2008-03-08 @ 20:26:47
URL: http://peterlina.blogspot.com
Postat av: SannaF

Jätte cool layout o kortet är ursött!!! Gillar stämpeln massor!
Kram

2008-03-08 @ 21:50:47
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Paula

Vilken underbar LO. Så härlig. Snyggt kort också!

kram
Paula

2008-03-09 @ 12:17:08
URL: http://litepaula.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0