Här kommer lite skapat också

Den här visas idag hos Scraputmaningen med färgutmaningen "blå-grön-rosa". Den blev klar sent igår kväll, men påbörjades i förrgår. :-) Mitt allra första alster med punchinella på! Chippisblommorna har jag färgat in med färgad pigmentdyna och sedan embossat med glitttriga pulver, det ser mycket läckrare ut i verkligheten. Lovisstämpeln har jag färglagt med ProMarkers och skuggat med MCP-teknik, är helt KÄÄÄÄR i den kombon just nu! :D
image794

Härliga vårfoton från förra året, tagna av Katrin, på väg hem från ÖF Trädet. Även här är motiven färglagda med PM och MCP. "Maja" är en stämpel, de andra har jag ritat till den här LOn, men vem vet... de kanske blir stämplar de med... *blink, blink* :D
image795

Fick äran att vara med och skapa till Music-bloggen där vi inspirerats av en musikvideo. Så här blev min tolkning, älskar de underbara fotona som min lillebror tagit och redigerat!
image796

Nu när kortet kommit fram till mottagaren vågar jag visa det här också! Mottagaren är mamman till förlagan av stämpeln ("Stella") på kortet. :D Motivet är här färglagt med PM och skuggat med torrchalks.
image797

Gjorde det här kortet efter skissen hos Landstoken, men insåg när det var klart att jag var en dag för sen för att vara med i tävlingen... men jag är väldigt nöjd med kortet! :D De härliga papprena och dekorationerna vann jag i höstas i Inges blogg, men de har inte blivit använda förrän nu.
Thank you Inge!!!
image798

Den här gjordes till en annonsutmaning hos Scraputmaningen och jag är helnöjd med resultatet! Har bara använt cardstock, lim och stansar och kunde sitta tillsammans med maken i soffan och göra den. :D Men inser att jag "behöver" fyrkantsstansar i större storlek också! Vill ha!!!
image799

Kommentarer
Postat av: cattis

Åååhh! Vilka Underbara alster!! Och stämplarna är ju så söta!!

2008-05-02 @ 11:47:49
URL: http://kathis.blogg.se/
Postat av: Nina

Åh, vad jag gillar Gillar GILLAR allt du gör!
Heeelt underbara alster, alltid lika inspirerande. Så sött med dina egna stämplar på LO'erna, och korten ska vi inte ens tala om. *dör lite*

KRAM!

2008-05-02 @ 13:48:12
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com
Postat av: Maria Ammar

Men guuuu, vad mycket fint!!! Du är sååå duktig och jag blir så sugen på att scrappa när jag kikar in här! Skoj att du blev glad för kommentaren, du är värd all beröm! =0)
Ja det är inte klokt vad tiden går fort!!! *s*

Har en liten utmaning på aos som det står mer om i min blogg, samt lite bloggodis så kika gärna förbi! ;0)

Ha en toppen bra helg!

Kram

2008-05-03 @ 13:23:53
URL: http://www.mariaammar.blogg.se
Postat av: Anonym

wow vad mycket snyggt du gjort det sista!!!!

2008-05-05 @ 15:03:12
Postat av: Petra/Paradise

Sjukt fina lo´s å kort!!! Helt makalöst vad du inspirerar alla oss i pysselvärlden!!! =D
Tusen tack för att du vill dela med dej av allt fint du gör! =)
Å ett ännu större tack för kortet å presenterna som trillade ner i brevlådan idag!!!! *skuttar runt av glädje*
Vilket sjukt fint kort!!! Å jag säger JAAA JAAAA JAAAAAAAAA på din fråga!!!!! *superglad* Vilken ära!!!! =D
Å tänka sej!!! jag fick äga en alldeles egen filur!!! Vet inte hur länge jag drömt å trånat efter en Kicki-filur!!!?! =D
Å stämpeln sen?! Du skämmer bort mej gumman!!! *kramar om massor*
TUSEN TACK SNÄLLA DUUUUUU!!!!!!!KRAAAAM Petra

2008-05-05 @ 15:08:04
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: EmmLa

Du gör ju hur mycket snyggt som helst!! Tur att du skrev in din blogg i scrapfeber-forumet så jag hittade hit - inlagd i mina favoriter direkt :)

2008-05-11 @ 22:11:19
URL: http://emmlisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0