Lite nytt att visa

Idag är det en ny utmaning uppe hos Scraputamaningen och den här gången har jag (äntligen) fått gjort en tolkning. Det man skulle ha med var akrylfärg, brads och stickers. Så här ser min tolkning ut:


Den härliga cirkelstämpeln hittar ni såklart hos Tingtura ;-)

Sedan har jag skapat lite till Tingturabloggen:

Till förra veckans skiss, som också är MÅNADENS TÄVLING! Missa inte den! :D


Och så har jag skapat följande inspirerat av veckans skiss i Tingturabloggen:

Alla stämplar kommer från Tingtura och ni hittar dem i webshopen (om de inte tagit slut). För mer info om mina alster kan ni titta in i Tingturabloggen där jag skrivit lite mer ingående om dem.

Kommentarer
Postat av: Mia

Så mycket läckert att vila ögonen på! Påsk-layouten är så härligt busig!



Kram!

2008-11-13 @ 20:58:20
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0