Härlig påsk!

Påsken hos oss firas med våra familjer.

Traditionen på långfredagen är att vi åker ut till Äskhults By och grillar med min mans familj och släkt. Jätteroligt och härligt att vara ute i naturen en hel dag! Tyvärr hade vi glömt kameran hemma så jag har inga bilder att visa. Men skoj hade vi iallfall! Det blev firande av en av kusinerna också då han fyllde år på påskafton.

Påskafton firade vi hemma hos mina föräldrar och alla mina syskon var där, även min bror med familj som flyttade till Karlstad i början av året. Jätteroligt att träffa alla igen! Och Maja sov borta själv för första gången, vi släppte av henne efter grillningen på fredagen och så sov hon hos mormor och morfar natten till lördagen. Hon tyckte det var så kul att hon gärna ville stanna ännu längre. :D

Vi åkte dit på förmiddagen och så åt vi en underbart god påsklunch, hade äggjakt för barnen och en massa umgåsande. :D

Här är lite foton som min lillebror tog:





En härlig helg helt enkelt!

Fram tills igår kväll iaf. Då började Niklas må dåligt och idag har han haft feber hela dagen, hosta och ont i bröstet. Stackaren! Själv har jag inte heller mått toppen, men det blir jag som får hålla ställningarna här hemma så gott det går när maken ligger däckad i sängen hela dagen. Maja har också varit lite hes och hostig. Måtte vi alla vara pigga och krya snart igen!

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilka härliga påskfoton...ser så härligt ut! Hoppas nu att ni inte blir sjuka allihop! Krya på er!



Kram!

2009-04-14 @ 11:13:58
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: MusicMia

Du skrev:

"Påskafton firade vi hemma hos mina föräldrar och alla mina syskon var där, även min bror med familj som flyttade till Karlstad i början av året. Jätteroligt"



Sorry, men jag var inte där :(. Ibland känner jag mig bortglömd :(.

2009-04-17 @ 16:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0