Hobbyhusets deltävling #2

Efter att ha hamnat i topp förra veckan *WEHOO!* så måste jag ju bara fortsätta vara med på tävlingarna *hihi*
Och så är ju Cia på Hobbyhuset en sån mysig person och dessutom återförsäljare åt Tingtura så titta in dit en sväng!

Deltävling #2 hade temat Glitter & Glamour och så här blev mitt bidrag.



Det blev lite mer Glamour än Glitter, men jag fick med både och tycker jag. :D Och som vanligt är alla stämplar från Tingtura. Prinsessan är färglagd med ProMarkers och har fått lite glitterlim på sin klänning och ett guldhjärta av perfect pearls. De häftiga annorlunda papprena hittade jag i en packe på Bokia nere på torget. Jättekul bunt var det. :)

Kortet tillverkades på Nödingeträffen som jag och N var på igår med hela butiken. Jätteskoj men jag lyckades bli jätteförkyld lagom till träffen så vi orkade inte stanna ända till 22. Och idag har jag mått ännu värre... *suck* Imorgon visas ett till alster som jag skapade på träffen i Tingturabloggen. :)

Kommentarer
Postat av: Helén

Häftig stämpel! Annorlunda och rolig tolkning, glamouröst utan det där sockersöta! :)

2009-04-20 @ 09:28:28
URL: http://h-scrapbookingmyway.blogspot.com
Postat av: ninaerica

Oj, så härligt glittrigt! :)

Jag litade din fina LO som du gjorde med swirls och stämpeldyna! Var så roligt så jag var tvungen att göra två! Finns att beskåda i min blogg.

2009-04-20 @ 18:39:16
Postat av: Cia

Gullig du är som skriver så fint om mig :-)

Du och Niklas är såna mysiga o goa människor ni också ska ni veta.



Grattis till veckopriset!

KRAM

Cia

2009-05-05 @ 21:38:31
URL: http://www.hobbyhuset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0